6.8 kilometer avverkades på 38 minuter blankt. Medelpulsen låg på mycket höga (hm, undrar lite varför) 183 slag per minut och gick ner under hundra efter hela 6 minuter.
Ja, det var verkligen längesen jag var ute och sprang. Hela 52 dagar sen faktiskt... Usch, nu fick jag lite ångest. Vad hände egentligen? Visst, jag fick lungsäcksinflammation, men den läkte ut efter ca 15 dagar och inte 52 dagar. Men nu skall jag inte gräva ner mig och älta en massa utan blicka framåt istället!!! Jag tog ju mig ut idag och även om jag är långt från den form jag hade i början av februari så kändes det inte helt åt skogen idag.
Ha ha ha... Jag har till och med glömt bort att jag brukade springa med min ipod och en massa skön musik i öronen. Idag sprang jag istället och lyssnade på min tunga andhämtning. Inte något skönt gung alls!
Hur som helst så är jag tillbaka och nu jäklar!!!
/Spring väl
Vilken föräldratyp är du?
12 år sedan