fredag 13 februari 2009

Runda 20

Härliga 8.2 kilometer sprangs på 42 minuter och 40 sekunder. Medelpulsen låg på 166 slag per minut och gick ner under hundra efter 3 minuter och 50 sekunder.

Så här dagen efter Skatåslöpningen tillsammans med David kändes mina ben mycket starka. Det är en otroligt skön känsla att kunna springa utan att tänka en massa på hur jobbigt det är eller om jag skall orka hålla samma tempo hela vägen hem. Bara att trampa på och njuta av hur kroppens muskler arbetar. Härligt!!

Gjorde idag samma misstag som en tidigare runda och sprang hemifrån med dåliga batterier i ipoden. Hann bara lyssna någon kilometer eller två på mysiga Frida Hyvönen innan den dog...

Nu skall jag strax belöna mig själv med, förhoppningsvis, underbar tapas och gott vin tillsammans med min fantastiska fru.

/Spring väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar