Efter min sköna runda i fredags vaknade jag på ett mindre skönt sätt i lördagsnatt. Klockan 05.00 vaknade jag av att det högg till i min högra bröstkorg. Det gjorde rejält ont och självklart blev jag orolig. Smärtan försvann dock ganska fort och kvar fanns bara en känsla av obehag. Obehaget har funnits kvar sedan dess och jag har även känt av viss smärta vid djupare andetag.
Idag var det dags att kolla upp orsaken då obehagskänslan inte försvunnit. Läkaren jag fick träffa konstaterade att jag hade en lätt lungsäcksinflammation och jag har fått motinsförbud på en vecka (längre om det inte känns bra)och diclofenac utskrivet. Trist, men sånt är livet. Det kunde ju varit mycket värre och en vecka utan löpning kan jag leva med.
/Spring väl
Vilken föräldratyp är du?
12 år sedan
Nu får du komma igång igen!
SvaraRaderaJag vet... Men det känns bättre att vänta någon dag extra istället för att sätta igång för tidigt! Jag vill ju inte åka på samma sak en gång till bara för att jag började träna för tidigt.
SvaraRaderaNågon dag extra eller någon månad extra? hrrmm...
SvaraRaderaSka du inte skriva om att du har börjat träna fotboll igen. Så det kanske inte dröjer innan nästa löprunda...
SvaraRaderaUpdate pls!
SvaraRaderaNu har det gått en månad! Kom igeeeeen!
SvaraRaderaMan kan ju tycka att Emma borde ha lite inside information... hur går det egentligen för CJ?
SvaraRadera/Spring väl