fredag 23 januari 2009

Runda 10

Plaskade runt 8.2 kilometer (nya favoritdistansen) på 46 minuter blankt. Hade en medelpuls på 165 slag i minuten och den var nere under 100 efter 4 minuter och 40 sekunder.

Det är verkligen skönt att springa när man väl kommit igång och gör det regelbundet. Tyvärr är jag av naturen ganska glömsk och om jag, gud förbjude, skulle uppleva ett ofrivilligt avbrott i min uppladdning vet jag att det kommer bli svårt att starta om igen. Men samtidigt har jag ju nu denna blogg och då är det ju bara för mig att läsa här så minns jag hur skönt det kan vara att springa!

Rundan kändes riktigt bra idag och jag höll faktiskt igen lite då jag har tänkt att ta mig an 11 kilometer på söndag. Det kommer att ha varit en riktigt hård vecka med 34 kilometer totalt. Härligt!!!

På min ipod spelades det i dag De La Soul. Åtminstone halva rundan för sen tog mina batterier slut. Mycket orutinerat... Härligt gung så länge det varade i alla fall.

/Spring väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar