6.8 kilometer avverkades på 36 minuter och 20 sekunder. Medelpulsen var 171 slag i minuten och den gick ner under 100 efter 5 minuter. Nu börjar det likna något...
Blev lite förvånad när jag såg tiden idag. Trodde verkligen inte att det skulle vara över minuten snabbare än förra gången. Särskilt inte då jag hade ambitionen att ta det lugnt idag. Men jag skall inte klaga. Träningen ger verkligen resultat och i samma takt ökar min inspiration.
Idag var det återigen minusgrader ute. Det har jag verkligen inget emot även om det inte får bli allt för kallt. Idag hittade jag inte min vanliga löparmössa utan fick ta en som är lite tjockare. Den var varm och skön, men det kändes allt lite konstigt ändå. Undrar lite vart jag kan ha lagt min vanliga?
Idag fick jag lämna min ipod hemma eftersom jag väntar på ett viktigt samtal från min underbara fru. Istället sprang jag med min mobil och P3 i öronen. Inget tungt gung direkt, men helt okej.
/Spring väl
Vilken föräldratyp är du?
12 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar