Idag inhandlades ett par nya löparskor! Mina gamla har varit med sedan 2006 så det var verkligen dags. Jag passade även på att köpa tre par löparstrumpor med extra mjuka sömmar.
Direkt efter första rundan i mina nya skor känns det väldigt bra. Jag är mycket nöjd med både skor och strumpa. Väl spenderade pengar med andra ord.
Kroppen kändes mycket pigg och det blir ju lite extra roligt när jag kan trycka på utan att gå in i väggen...
Rundan avverkades förövrigt i Rörum, Skåne. Backigt, blåsigt och alldeles kolsvart.
Min ipod hade jag glömt hemma i Göteborg så det sköna gunget ersattes av tunga andetag signerade mig själv.
/Spring väl
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar