Sköna 8.2 kilometer löptes på 44 minuter blankt. Medelpulsen låg på 166 slag i minuten och gick under 100 efter 3 minuter och 30 sekunder.
Oj, vilken fart det var på mina ben idag! Jag flög fram som en gasell i spåret och allt kändes verkligen perfekt. I ca 7 kilometer det vill säga... Plötsligt kände jag hur det snörpte till i båda mina sidor och dubbelsidigt håll slog till. Jag var tvungen att sluta springa i ungefär två minuter innan det släppte. Trots detta slog jag min senaste tid med 20 sekunder. Känns riktigt bra även om det självklart hade varit bättre utan hållet.
På min ipod spelades det Svenska Akademin och när jag hade som ondast av hållet drog General Knas igång mina ben med sitt sköna gung!
/Spring väl
Vilken föräldratyp är du?
12 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar