6.8 kilometer i snöslask avverkades på 38 minuter och 20 sekunder. Medelpulsen låg på 165 slag i minuten och gick ner under 100 efter 3 minuter och 30 sekunder.
Idag var jag lite osäker på om jag skulle ge mig ut och springa. Jag var dock grymt sugen då jag inte varit ute sen i torsdags. Anledningen till min osäkerhet var att jag igår på fotbollsträningen skadade min vänstra häl. Det känns lite som om jag har trampat genom mjukdelarna i min häl. En gammal vän till mig som har varit grymt duktig på tresteg tyckte det lät som om jag fått hälsporre. Kanske är det så...
Hur som helst provade jag att jogga med foten idag och det kändes helt okej. Hade endast lite känningar i en brant utförslöpa.
Musiken på ipoden dominerades av NWA och M.I.A. Såklart skönt gung!
/Spring väl
Vilken föräldratyp är du?
12 år sedan
Du är så grymt disciplinerad! Jag blir imponerad och inspirerad!
SvaraRaderaTack söt!
SvaraRadera