onsdag 21 januari 2009

Runda 9

8.2 kilometer avverkades på 45 minuter och 22 sekunder. Medelpulsen låg på 167 slag per minut och gick ner under 100 efter 5 minuter och 50 sekunder.

Det kändes ganska segt den första kilometern idag. Jag har haft ett ganska tufft träningsschema de senaste dagarna med både fotboll och löpning. Men när jag väl kom över mina stela ben så flöt löpningen på riktigt bra och kroppen kändes hyfsat fräsch. Det är kul när jag känner att det inte tar emot när jag trycker på steget lite.

Det blev en lite längre sträcka idag. Är nog bra om jag varierar mig lite och inte bara nöter samma 6.8 kilometer hela tiden...

Jag har fortfarande inte hittat min vanliga löparmössa. Någon som sett en svart mössa som det står GTG på?

Min ipod spelade enbart Slipknot vilket var härligt aggressivt och sporrade mig i spåret.

/Spring väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar