söndag 25 januari 2009

Runda 11

11 kilometer pinades igenom på 61 minuter och 30 sekunder. Medelpulsen låg på 166 slag per minut och gick under 100 efter 4 minuter och 10 sekunder.

Idag kände jag redan efter de första 100 meterna att det skulle bli tungt. Kroppen ville nog egentligen ligga hemma i soffan och njuta av skidskytte, längdåkning och annan härlig vintersport. Men 11 kilometer jag sa och 11 kilometer det va. Tror också att det kändes lite extra jobbigt då mina grannar har varit lite småjobbiga denna helgen. Singstarfest med lite för mycket alkohol i fredags hos de som bor under oss och tysk opera klockan o2.00 hos de som bor bredvid oss igår. Dessa två otyg ledde till mindre bra sömn.

Nu är i alla fall en tuff träningsvecka över och jag ser fram emot en vecka med medelhårt program. Löparmössan lyser fortfarande med sin frånvaro...

Min fulladdade ipod spelade Massive Attack. Skönt gung!

/Spring väl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar