Idag var mina ben riktigt pigga! Det kändes faktiskt som om jag hade kunnat hålla detta tempot (5.24 per km) i en bra bit till. Fortsätter jag förbättra mig i samma takt kommer varvet definitivt springas under två timmar. Det var längesen jag kände mig så här sporrad!
Sen har jag äntligen hittat min löparmössa igen! Den hade sprungit lååångt in i garderoben och gömt sig... Kanske tycker han inte det är lika kul att hatta runt i spåret som jag!?
Musiken som min ipod levererade till mina öron idag bestod av underbara DJ Shadow. Tunga trummor som angav takten.
/Spring väl
Bra jobbat CJ!
SvaraRadera/K