Det blev alltså 11 km idag igen och detta i sällskap med min gode vän K. Ja, han kallas faktiskt för det. Med hans goda hjälp tog jag mig runt på 62 minuter och 40 sekunder. Medelpulsen låg på mycket höga 172 och det tog mig 11 minuter att få ner pulsen under 100. Lite för högt tempo för mig egentligen, men väldigt skönt!
Kroppen kändes tung idag. Förmodligen på grund av de 11 kilometerna jag sprang i torsdags. Jag är lite orolig för hur det kommer kännas imorgon när det är dags för årets första inomhusträning med Döna FF...
Nu skall jag hoppa in i duschen och sen unna mig en god middag med gott vin i goda vänners lag.
Blev ingen musik idag då jag hade sällskap. Jag fick istället njuta av tungt gung i form av löparanekdoter signerade K.
/Spring väl
Vilken föräldratyp är du?
12 år sedan
Du får säga till om jag tjötar för mycket! Väl sprunget!
SvaraRadera/K